آ

  • آمادگی تحصیلی/شغلی مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • آموزش مجازی طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]

ا

  • اثربخشی آموزشی ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]

  • اختلال اعتیادی بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • اختلال قماربازی بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • اخلاق ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]

  • ارزیابی عملکرد مدیران شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]

  • ارزشیابی ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]

  • ارزشیابی عملکرد تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • استانداردسازی آزمون آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]

  • اعتیاد به عشق اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

  • اعتیاد رفتاری اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

  • اعتباریابی تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • اعتباریابی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]

  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]

  • الگوی کرک پاتریک ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]

  • انرژی ذهنی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]

ب

  • باورهای ارتباطی ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]

پ

  • پایایی "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • پایایی ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]

  • پرسشنامه تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]

  • پرسشنامه اعتیاد به عشق اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

  • پرسشنامه‎ی فراشناخت‌های قماربازی بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • پرورش ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]

ت

  • تاب‌آوری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • تاب‌آوری شناختی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • تجارب زیسته مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • تحلیل‌شبکه اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

  • تحلیل عاملی ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]

  • تحلیل‌عاملی آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]

  • تحلیل عاملی اکتشافی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • تحلیل عاملی تأییدی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • تمایزیافتگی ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]

ح

  • حساسیت اخلاقی مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]

خ

  • خرد بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]

  • خطا مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]

  • خلاقیت ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]

د

  • دانش‌آموزان بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

  • دانش‌آموزان ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]

  • دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی 6 تا 16 ساله ایرانی "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • دانشگاه‌های دولتی کابل تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

ر

  • راهنمایی تحصیلی مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • رضایت جنسی ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]

  • رفتار شاهدان مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]

  • روایی "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • روایی ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]

  • روایی اعتبار آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]

  • روانسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • روان‌سنجی تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 117-141]

  • رؤسای دانشگاه‌های افغانستان تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • رویکرد تصمیم‌‌گیری چندمعیاره فازی شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]

س

  • ساختار عاملی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]

  • سنجش کیفیت طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]

  • سه‌گانه‌تاریک آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]

  • سوگیری نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]

  • سوگیری مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]

ش

  • شبیه‌سازی نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]

ص

  • صمیمیت زوجین ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 181-221]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 161-180]

ع

  • عدم درگیری اخلاقی مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]

  • علوم تجربی ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]

ف

  • فراشناخت بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

ق

  • قلدری مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]

ک

  • کلیدواژه‌ها: ماکیاولیانیسم آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 31-55]

  • کمال‌گرایی معنوی/مذهبی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • کنجکاوی کودکان ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

  • کنجکاوی معرفتی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

  • کنش افتراقی سؤال نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]

م

  • مدارس متوسطه تهران شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]

  • مدل ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 95-115]

  • مدل پرسش‌پاسخ ترتیبی مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]

  • مدل درخت‌های راش نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-30]

  • مشاوران مدرسه مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • مشکلات رفتاری کودکان ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 99-130]

  • مطالعه بزرگ‌مقیاس مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]

  • مقیاس بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-43]

  • مقیاس تاب‌آوری شناختی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • مقیاس تجدید‌نظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

  • مقیاس خرد سن دیگو بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-97]

  • مقیاس کنجکاوی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

  • مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش پنجم "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • مهارت افزایی ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]

ن

  • نرخ بی‌پاسخی مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 131-152]

  • نرم‌افزارR اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

و

  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

ه

  • هدایت تحصیلی مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • همدلی مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 57-86]

  • هوش "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • هوش اجتماعی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]

  • هوش یادگیری ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]

  • هوش اقتصادی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]

  • هوش سیاسی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]

  • هوش فرهنگی ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 151-179]

login